čtvrtek 16. října 2008

3 týdny

Jsem v Praze tři týdny. Fuj, je to špinavé město. Ne, že bych se chtěla nějakého hrdého rodáka dotknout, ale říct to musím. Chodníky jsou špinavé, stěny jsou špinavé, autobusy jsou špinavé, i vzduch je špinavý, a z nějakého důvodu je všechna ta špína špinavější, než je špína na Moravě.
Nakoupila jsem si už skoro všechny učebnice... a zařekla se, že se ještě tento týden nebudu učit. Je to lepší, než si slibovat, že s tím už tento týden začnu, a pak si složitě odůvodňovat, proč to JEŠTĚ zrovna teď nejde. Takže zatím žiju spokojeným studentským životem. ;-) Dr House už mi došel, ale půjčuju si knížky ze zdejší sci-fi a fantasy knihovny, ještě, že tu něco takového je. Některé Pratchetty jsem přece jen četla teprve jednou. :-D A v sobotu je sraz Plošanů, půjdu tam se svým miláčkem, tak už se těším.
A o víkendu vařím něco moc moc dobrého, musíte mi všichni držet palce! Vařím to poprvé, snad se to povede. A jestli ano, vydám na požádání recept, jakožto ozkoušený nešikovnýma rukama.
A řekněte mi někdo kde seženu koriandr! Chci na něm někdy udělat kuřátko a nikde ho nemají, dejte mi koriandr, koření nebo život!
Tak se mi zdá, že mi kromě jídla tady mimo domov moc radostí nezbylo...
Takže byste mi do komentářů mohli napsat recept na nějaké své oblíbené a hlavně jednoduché jídlo. Upozorňuju znovu Pawla, že halušky nejím, takže na to ať rychle zapomene. A jestli sem zavítá nějaký Plošan, podotýkám, že vlastním výtiskl Kuchařky Stařenky Oggové, takže musí najít něco originálnějšího. ;-)
A kdo bude chtít,dostane na oplátku recept na lembas, moje malé elfské sušenky. Někteří už je jedli, ti co ne ať se poptají, zatím všem chutnaly. :-)

Tak, a je čas na pohádku. Hezky si sedněte a poslouchejte.

Kdepak je má kravička?
Je tohle má kravička?
Dělá na mě: "Sss! Sss!"
Je to husa.
Není to má kravička.

Bohužel odtud užmá knížka další osudy hledače krav nesleduje. Ale já vám napříště něco vymyslím. ;-)

(PS: Nebojte se, je zjištěno, že navzdory své přihlouplosti svou kravičku našel.)

4 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

:-D Ty barbare!halušky jsou jedno z nejlepších jídel, co znám!
The Mole

Lana řekl(a)...

Já je nejsem schopná ani pozřít. ;-)

Anonymní řekl(a)...

:-)) Náhodou - halušky, pěkně s brynzou, smetanou, slaninou, cibulkou...uááá, já mám hlad!
Mole

Lana řekl(a)...

Nic takového do pusy nestrčím. Musela bych předtím nejmíň deset dní úplně hladovět.