pondělí 22. prosince 2008

Ale nenasněžilo...

Tak už si od listopadu zpívám koledy, šířím vánoční náladu, hodná paní u stánku na Holešovicích mi dá zadarmo česnek... a nakonec nasněží A ZASE ZTAJE těsně před Vánoci, které budou zase na blátě. ;-( Někdo je tam nahoře proti sněhu na Vánoce zaujatý. A přitom se vsaďte, že do Silvestra ještě něco napadne... ale to už nebude ono.
Ale stejně se těším. Bude stromeček, cukroví, přijede sestra (která tu už správně měla být, ale zdržela se a přijede až odpoledne), budou koledy a já otevřu poslední okýnko na svém čokoládovém kalendáři. Jsem zvědvá, co tam bude za obrázek na čokoládce.
Celkem nic nového pro vás nemám. Na filmu se stále pracuje, bratranec zatím nikoho dalšího na záchodě nezamykal, teda o tom aspoň nevím... napekla jsem cukroví, koupila jsem dárky, sem tam jsem něco uklidila a už se nervím se zkouškama, které budou v lednu. Budete mi všichni povinně držet palce, nebo si mě nepřejte! A všichni povinně prožijete šťastné a veselé svátky vánoční!

Tak co, už se taky těšíte?
Půjdu kupovat kapříka, tak vás opustím. Na závěr nejdřív pokračování pohádky a pak ještě speciální vánoční zázrak, bohužel méně pochopitelné pro ty, co se nedívají na Big Bang Theory. Omlouvám se, zřejmě video trochu přesahuje do shoutboardu, alespoň mi, ale to se spraví až bude další příspěvek. ;-)

Kdepak je má kravička?
Je tohle má kravička?
Dělá na mě: "Kudy tudy do Betléma?"
To jsou tři králové!
Není to má kravička.


Žádné komentáře: