neděle 3. května 2009

A máme tu květen

Kýchám. Děsně. A teče mi z nosu. A ten mám celý poškrábaný od kapesníků. Hučí mi v hlavě a v noci nemůžu přes ten ucpaný nos dýchat. A už dva týdny mám ztuhlý kotník a kulhám. Jelikož se blíží zkouškové, budu upřímně věřit tomu, že mi tak osud vynahrazuje to, že všechny zkoušky udělám. (Slyšíš, Osude? PEVNĚ TOMU VĚŘÍM. A jestli to nevyjde, tak si mě nepřej.)
Tak co se vlastně dělo... Nápovědu skýtá jako obvykle dnešní ilustrace. Byl tedy měsíc želv a vulkánských pozdravů. A ty pozdravy přibyly teprve teď na konci měsíce, ale to předbíhám.
V minulém příspěvku jsem psala, že jsem hrdinně obstála a vystála frontu na Žižkově. V divadle bylo super, Cimrmani si uchovali svůj vtip a nezklamali. Pokud máte možnost sehnat lístky, rozhodně si nenechte tento zážitek ujít. A nebylo to jediné divadlo tohoto měsíce. Podruhé v životě jsem se ocitla v Divadle v Dlouhé, opět na Maškarádě, tentokrát s většinou klubu. Předcházel tomu sraz plný zábavy a palačinek. Skoro všichni měli palačinky. Už ani nevím, kdo si je dal první, ale znáte to s tím kamínkem, co spustí lavinu. No, a byla tam želva, kráááásná, co ji vyrobil šikule Novom a pak Klub daroval Divadlu, a dostali jsme trička, a tak mám krásné tričko s Oook!. Takže veskrze povedená akce, nebýt mého kulhání, tak dokonalý den. A další den jsme měli s bratrancem čajový dýchánek v Průhonicích v nějakém tom parku tam jakémsi, u takového rybníka, no krása. Byl tam veliký mravenec a nechala jsem mu tam loužičku čaje, kdyby měl chuť, ale on by asi radši slazený. Příště si na něj vzpomenu a vezmu cukr.
A pak bylo studování, protože jsem 30. měla psát zkoušku z teorie práva a taky jsem všude mezitím četla Havlovu Moc bezmocných, protože jsem z ní měla mít referát. No, a do toho 29. večer film (Star Trek, ten jedenáctý). Nakonec jsem i váhala, jestli půjdu, ale na srazu KTP jsem se dohodla s Rauskem, že se namaskujeme a půjdeme za mimozemšťany (rasa Trill), tak už nešlo jinak. A nakonec byla vážně najednou středa večer a už nebylo kdy se učit, tak jsem namalovala sebe i Rauska a šlo se.
Lidičky, bylo to boží. Nikdy jsem sama sebe nepovažovala za nějakého extra fanouška Star Treku, spíš jsem k němu přišla jako slepý k houslím, protože fanouškem je brácha. Ale tenhle samotný film by mě přesvědčil se fanouškem stát, po něm jsem schopná říkat si trekkie. Byl akčnější, ale zároveň vtipnější, než kterýkoli jiný Star Trek film co jsem viděla (což jsou všechny), a to tak, že o mnoho. Skvěle obsazení herci, kteří nesmažou dojem z původní postavy, ale zároveň tam nestojí jen proto, aby někoho kdysi už zahraného imitovali. Já teda nevím co na to přesně říkali ostatní, moc negativností jsem neslyšela, ale třeba není skoro nikdo tak neskonale nadšený jako já. Ale já jsem po dlouhé době našla film, u kterého jsem si mohla říct, že nejen, že se mi líbil, ale šla bych na něj znova třeba hned už druhý den. Ale jelikož to byla předpremiéra, musím si ještě nějakou dobu počkat. Tak aspoň do čtvrtka. Ale půjdu znova. A jelikož jsem dala zkoušku, půjdu znova i před zkouškou, abych vyzkoušela, jestli se z toho dá vyvodit, že to správně naladí mysl a přinese štěstí. Zkoušky budou 12. a 14., pak 21., 29., v červnu pak 11. a 23. A na to všechno musíte držet palce! Pro zájemce doplním, které zkoušky jsou které. Přednostně držte u 14.5., to je ta státověda, co opakuju. Tak teď už byste se snad mohli naučit držet palce správně.
Nakonec pohádku:

Kdepak je má kravička?
Je tohle má kravička?
Dělá na mě: "Live long and prosper."
To je Leonard Nimoy! Nebo že by to byl Zachary Quinto?
Každopádně to není má kravička.


PS: Věrné fanoušky zklamu, opět nedošlo k dlouho očekávanému dokončení pirátského dobrodružství. A začíná mi zkouškové, tak vám nevím. Snad se to v mezičase nějak zvládne.

11 komentářů:

Hanka Fic řekl(a)...

You know how much I love you XD

Lana řekl(a)...

:-D
Duchaplné... To jsem potřebovala...

Hanka Fic řekl(a)...

Duchaplná jsem byla naposledy o Vánocích, když jsem se přejedla hrachovky... o_O

Lana řekl(a)...

Nevím, zda jsem to chtěla vědět...

Anonymní řekl(a)...

od mičokoholíka s čokoládičkou na dobrou noc pod polštářem!
to byl ale velmi obsáhlý, všeříkající a všeobsahující blogpříspěvek...á jak ráda bych šla dneska s váma taky do kina, jenomže tou dobou budu zrovna někde ve Studénce přesedat na kodrcavý a k prasknutí nalidněný jednovagónový vláček do Veřovic, jak smutné..
a to s tou kravičkou je přece boží..a mě ted akurát napadá..
Kdepak je má kravička? Je tohle má kravička?
Dělá na mě: A Woman´s place is in the home!
ne, to není má kravička, to je esej k panu Nichollsovi..achjó--

P.S. Palačinky!

Lana řekl(a)...

Však tě na ten film vezmeme jindy ;-) Neboj, určitě se na něj nejde naposled...Zavalíme si tě pak popcornem a seženemě krásné místo v nejlepším ohnisku akustických a vizuálních dojmů.

DORFL řekl(a)...

Knihu Moc bezmocných jsem také četl... Jak dopadl ten referát?
Tak držím palce, ať to dobře dopadne u zkoušek. A rovněž přeji více zdraví.

P.S. Pěkná bludička s želvou. :-)

Lana řekl(a)...

No, referát dopadl dobře, to jo, budu za to mít bodíky navíc u písemky, což s vždycky hodí. Ale to zdraví by se hodilo, ještě furt kašlu... štěstí předpokládám, že se mě bude držet, když VY VŠICHNI budete držet palce. ;-)

DORFL řekl(a)...

Tak super, že s tím referátem to vyšlo. :-)

A proč že máme tedy držet ty palce? :-)

Lana řekl(a)...

Na zkoušky, na zkoušky, DORFLe!

DORFL řekl(a)...

Ach tak! :-)