čtvrtek 28. května 2009

Všechna ta čísla...

Tak by mě moc a moc zajímalo, milí čtenáři, kde se mi tu vlastně vzalo těch už za chvíli 800 přístupů na počitadle. A koho s tím sobecky otravovat, nežli vás. Prosím tedy, abyste věnovali pár vteřin svého času kliknutí na Komentáře a zanechali zprávu se svým jménem, abych věděla, kdo to sem vlastně chodí číst moje výlevy. Ne, že bych podle toho chtěla změnit obsah příspěvků, ale čistě ze zvědavosti... Já totiž vidím prakticky jen sem tam pány Moulu a DORFLa, jednou za uherák NellieLovett, ale ti přece nenahnali 800 sami.
Za spolupráci předem děkuji a upozorňuji, že nárok na honorář za tuto bohulibou činnost nemáte.

9 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Mmmmm...uheráček...

Moula

Anonymní řekl(a)...

Tak já se ti teda přiznám - Alča, bývalá spolužačka a tak... ;-)

DORFL řekl(a)...

Have no fear, DORFL is here!

Anonymní řekl(a)...

Bědoš, bědoš!

Etherína řekl(a)...

A to byl kdo, bědoš, bědoš?

DORFL řekl(a)...

Zřejmě ti sem chodí nějaký Nac Mac Fígl! :-)

Anonymní řekl(a)...

Na mačkadlici.

Hanka Fic řekl(a)...

Myriáda.

PS: deleted my old blogs and made a new one (http://myriadofspheres.wordpress.com/)
feel free to visit me any time :)

Anonymní řekl(a)...

Welcome, young Myriáda, we have been expecting you!