středa 30. září 2009

Komu chybí "Myriáda říká" jako mi ať zvedne ruku...


...a taky ať napíše do komentářů, protože zvednutí ruky nevidíme.

7 komentářů:

tschrky řekl(a)...

*HAND(S) UP* :)

Lana řekl(a)...

Tys na jejím blogu před zánikem asi vůbec nebyl... Bývaly tam úžasné postřehy. Ten náš komix byl jen tak, aby se neřeklo, ale její rubrika "Myriáda říká..." byla fantastická.

tschrky řekl(a)...

Nebyl, ale jsem všemi dvaceti pro obnobení jejího blogu ;)

DORFL řekl(a)...

Také jsem koukal, když Myriádin blog zmizel...
Etherínko, kdyby něco, já jsem si stránky Nellielovett.blog.cz a Starshipentersandman.blogspot.com průběžně zálohoval. Takže tak úplně ztraceno to není. :-)

Anonymní řekl(a)...

Zveřejnit! Zveřejnit!
Ať se můžeme kochat tím, co chtěla Myriáda ukrýt před světem... ;-)

Moula

Elischka řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn autorem.
Elischka řekl(a)...

Je to škoda, mně se také rubrika "Myriáda říká..." moc líbila.

(BTW, já svůj starý blog mazat nebudu, i když tam už psát nehodlám.)